خرید قلم و انگشتر چسبنده موبایل برای عکس گرفتن
خرید دستکش سیلور تاچ گوشی و تبلت
خرید دستکش سیلور تاچ گوشی و تبلت

خرید قلم و انگشتر چسبنده موبایل برای عکس گرفتن حس دست گرفتن قلم برای همه ما مطلوب است. از زمانی که یادگرفتیم بنویسیم ساعات زیادی از عمرمان قلم به دست بوده ایم.ژست متفکرانه ی ما هم به همراه یک قلم در دستمان است که در حال تکان دادن آن هستیم و انگار این کار به ما تمرکز می دهد. در دنیای مدرن صفحات لمسی امروز هم ترکیب تکنولوژی با سنت جذاب است. با تهیه این محصول علاوه بر اینکه متفاوت از سایرین به چشم می آیید، خودتان هم حس خوبی در هنگام کار کردن با صفحه لمسی گوشی و تبلت پیدا می کنید.

قلم تاچ موبایل و تبلت

قیمت فروش محصول فقط 15000تومان

خرید پستی

نکته قابل توجه در این قلم ها، گیره ای است که در انتهای آنها تعبیه شده و شما می توانید با اتصال آن به سوکت 3.5 میلیمری هدفون گوشی یا تبلت، این قلم را به آن متصل کنید تا همیشه همراه شما باشد و نگران گم کردن آن نباشید. شما هم یک بار کار با قلم تاچ را تجربه کنید و ببینید تا چه حد کار راه انداز است.

 

قلم تاچ موبایل و تبلت

قیمت فروش محصول فقط 15000تومان

 

 حلقه نگهدارنده گوشی‌های موبایل است که می‌توان از آن به عنوان پایه‌ هم استفاده کرد. یعنی می‌توان گفت یک دوشخصیتی بسیار کاربردی و شیک است؛ علاوه بر اینکه کمک می‌کند گوشی را محکم و بدون احتمال افتادن در دست نگهدارید، می‌توانید به عنوان پایه‌ عمودی یا افقی نیز  از آن بهره بگیرید.

حلقه استند موبایل iRing

قیمت فروش محصول فقط 15.000 تومان

خرید پستی

حلقه فلزی iRing، به‌راحتی به پشت بدنه گوشی موبایل نصب و از آن جدا می‌شود. این وسیله کوچک و پرتابل وزن بسیار سبک و دوام و استحکام بالایی دارد و برای همه انواع موبایل‌ها قابل استفاده است. کاربر می‌تواند از این حلقه در همه جهات و به صورت 360 درجه استفاده کند.

حلقه استند موبایل iRing

قیمت فروش محصول فقط 15.000 تومان

خرید پستی

تاکنون چند بار گوشی موبایل از دستتان افتاده است؟ این مساله ناخوشایندی است زیرا یا قاب گوشی ضربه می بیند یا در آن لحظه، گوشی خاموش و از دسترس خارج می‌شود. در بدترین وضعیت هم ممکن است نمایشگر آن ضربه بخورد که دیگر فاجعه است.
برای پیشگیری از این رویدادهای ناگوار، اصولا از قاب‌های محافظ استفاده می‌کنیم. اما ما پیشنهاد می‌کنیم راه‌کار هوشمندانه‌تری به کار بگیرید؛ یک حلقه نگهدارنده iRing به پشت گوشی موبایل خود نصب کنید و با خیال راحت آن را در دست بگیرید تا احتمال افتادن گوشی و ضربه دیدن آن به صفر برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط سان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 13234
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خرید ساعت دو زمانه

خرید ساعت مچی